W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka została uszkodzona podczas transportu lub była otwierana – klient koniecznie powinien spisać protokół odbioru z kurierem. Niespisanie takiego protokołu zdejmuje odpowiedzialność ze sklepu www.pavlova.pl oraz firmy dostarczającej towar z tytułu uszkodzenia w transporcie lub kradzieży.
Zgłoszenie uszkodzenia/wady musi nastąpić w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki.
Towar jest wadliwy wówczas gdy:
- nie odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi,
- nie nadaje się do celu określonego przez sprzedawcę, ma cechy zmniejszające jego wartość lub użyteczność,
- nie posiada właściwości określonych przez sprzedawcę.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 10 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji.
W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 30 dni kalendarzowych.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Koszty transportu:
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sklep ponosi koszty wysłania nowego towaru do klienta oraz zwraca koszty wysyłki zwrotnej. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
Krok po kroku:
1. Wypełnij formularz i włóż do opakowania z produktem:
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie modelu produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odeślij produkt
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, dołącz także otrzymany z nim paragon lub fakturę.
3. Wyślij
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lingitex
ul. Jana Długosza 59-75/ 1-87, 51-162 Wrocław
lub do Paczkomatu:
[email protected]
504 372 499
WRO42N
Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.