Zwrot i wymiana

/
Zwrot i wymiana

Klient ma możliwość zwrotu lub wymiany bielizny, sukienek i odzieży domowej w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu pod warunkiem, że będzie on w stanie nienaruszonym, tzn. nieużywana, czysta i pozbawiona zapachu.

Termin jest zachowany, jeżeli KLIENT odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Wszystkie produkty szyte są pod indywidualne zamówienie klienta, na wymiar a także pończochy nie podlegają zwrotom. Sklep uznaje wymiany na inny produkt lub darmowe poprawki.

Wymiana w e-pracowni Pavlova Lingerie


Aby wymienić towar należy:

  1. Powiadomić nas o tym mailowo wysyłając wiadomość na adres: [email protected] w temacie maila wpisując:  „Wymiana oraz numer zamówienia”, a w jego treści napisać jaki towar zostanie zwrócony i dlaczego. Ta informacja pomoże zapobiec problemom przy wysłaniu kolejnego produktu.
     
  2. W odpowiedzi na tego maila Klient dostaje etykietę do nadania paczki w Paczkomacie InPost (dotyczy tylko wymiany)
     
  3. Wypełnić formularz zwrotu, do pobrania w lewym górnym rogu strony.
     
  4. Wydrukować otrzymaną etykietę i nadać paczkę w dowolnym paczkomacie w swojej miejscowości
  5. Odesłać towar do wymiany w stanie nienaruszonym z dowodem zakupu, kompletem metek, naklejek hygienicznych oraz formularzem zwrotu.
    Prosimy też wkładać karteczkę z informacją na jaki towar musimy wymienić i na jaki adres wysłać (jeśli jest inny niż w poprzednim zamówieniu)

    Zwracany towar prosimy odsyłać w oryginalnym opakowaniu lub innym sztywnym opakowaniu zabezpieczającym towar przed działaniem czynników zewnętrznych. Prosimy nie pakować bielizny w koperty bąbelkowe bez pudełka. Towary zapakowane w ten sposób często ulegają trwałemu uszkodzeniu w czasie transportu.

    Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.
     
     
  6. Usługodawca dokonana wymiany w ciągu maksymalnie 7 dni od chwili otrzymania produktu do wymiany.
    NIE WYSYŁAMY AUTOMATYCZNYCH POWIADOMIEŃ O OTRZYMANIU PACZKI DO WYMIANY. Prosimy zapisać numer nadania paczki (na stronie przewoźnika można śledzić status przesyłki).
  7. Koszty za dostawę produktów do wymiany wraz z kosztami wysyłki nowej paczki do kupującego pokrywa w całości sprzedający.

Poprawka projektów na wymiar – Pavlova Lingerie

Klient nie ma możliwości zwrotu produktu jeśli zamówienie było złożone na wymiar, ale ma możliwość bezpłatnej poprawki  w razie jakby produkt jednak nie pasował rozmiarowo
Wysłać produkt do poprawki należy najpóźniej w 14 dniu od daty otrzymania produktu.

Warunki które musi spełniać wysyłany do poprawki produkt:

  • będzie on w stanie nienaruszonym, tzn. nieużywany, czysty i pozbawiona zapachu
  • będzie on nie prany
  • zawiera wszystkie metki
  • bez śladów po kosmetykach, plam na gumkach

Termin jest zachowany, jeżeli KLIENT odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Aby skorzystać z darmowej wysyłki produktu do poprawki – prosimy o wiadomość mailową na ten adres – [email protected]

Aby wysłać towar do poprawki należy:


1. Powiadomić nas o tym mailowo wysyłając wiadomość na adres: [email protected] w temacie maila wpisując:  „Poprawka oraz numer zamówienia”, a w jego treści napisać jaki towar musimy poprawić i co układa się źle. Ta informacja pomoże usunąć problem i dobrze dopasować produkt.

2. W odpowiedzi na tego maila Klient dostaje etykietę do nadania paczki w Paczkomacie InPost (dotyczy tylko wymiany)
 
3. Wydrukować otrzymaną etykietę i nadać paczkę w dowolnym paczkomacie w swojej miejscowości

4. Odesłać towar do poprawki w stanie nienaruszonym z dowodem zakupu, kompletem metek, naklejek hygienicznych.
Prosimy też wkładać karteczkę z informacją na jaki towar musimy wymienić i na jaki adres wysłać (jeśli jest inny niż w poprzednim zamówieniu)

Towar prosimy odsyłać w oryginalnym opakowaniu lub innym sztywnym opakowaniu zabezpieczającym towar przed działaniem czynników zewnętrznych. Prosimy nie pakować bielizny w koperty bąbelkowe bez pudełka. Towary zapakowane w ten sposób często ulegają trwałemu uszkodzeniu w czasie transportu.

Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie/poprawce.

Usługodawca dokonana poprawki w ciągu maksymalnie 7 dni od chwili otrzymania produktu do wymiany.
NIE WYSYŁAMY AUTOMATYCZNYCH POWIADOMIEŃ O OTRZYMANIU PACZKI DO POPRAWKI. Prosimy zapisać numer nadania paczki (na stronie przewoźnika można śledzić status przesyłki).

Koszty za dostawę produktów do poprawki wraz z kosztami wysyłki nowej paczki do kupującego pokrywa w całości sprzedający.
 

Zwrot bielizny w e-pracowni Pavlova Lingerie

Aby zwrócić towar należy:

  1. Powiadomić nas o tym mailowo wysyłając wiadomość na adres: [email protected] w temacie maila wpisując  „Zwrot oraz numer zamówienia”, a w jego treści napisać jaki towar zostanie zwrócony i dlaczego. Ta informacja pomoże zapobiec problemom przy wysłaniu kolejnego produktu.
     
  2. Wypełnić formularz zwrotu bielizny, do pobrania w lewym górnym rogu strony.
     
  3. Odesłać wymieniany (zwracany) towar w stanie nienaruszonym z dowodem zakupu, kompletem metek, naklejek hygienicznych oraz formularzem zwrotu. Zwracany towar prosimy odsyłać w oryginalnym opakowaniu lub innym sztywnym opakowaniu zabezpieczającym produkt przed działaniem czynników zewnętrznych. Prosimy nie pakować bielizny w koperty bąbelkowe bez pudełka. Towary zapakowane w ten sposób często ulegają trwałemu uszkodzeniu w czasie transportu.
    Towar odsyłany należy wysłać w paczce InPost, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.
  4.  Przesyłkę z dopiskiem „ZWROT” należy odesłać na adres sklepu:
    [email protected]
    504 372 499
    Paczkomat WRO42N
  5. Zwrot kosztów za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego w ciągu maksymalnie 14 dni od chwili otrzymania zwracanego produktu. NIE WYSYŁAMY AUTOMATYCZNYCH POWIADOMIEŃ O OTRZYMANIU ZWROTU. Prosimy zapisać numer nadania paczki (na stronie przewoźnika można śledzić status przesyłki) i koniecznie zachować oryginalne potwierdzenie nadania paczki
  • Koszty zwrotu pokrywa w całości kupujący.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.